0

Apakah yang akan anda lakukan jika anda tak tahan nak buang air tetapi tiada tandas berdekatan?

Pemandu teksi ini mungkin ada solusinya.

Ayin, seorang pendengar OKLETSGO mengongsi adegan jijik seorang pemandu teksi di Punggol East melalui kiriman mesej di Instagram.

Tidak tahan menahan kencing, pemandu lelaki Cina tersebut membuang air kecil ke dalam sebuah botol plastik kosong dalam keadaan duduk di dalam teksinya.

Lihat apa yang sedang dilakukan dengan teliti.

Selepas membuang hajatnya, pemandu tersebut menuang najisnya di jalan raya. Mungkin dia hendak guna semula botol tersebut.

Tersentak, Ayin berkata: “Dia buang kat bawah..Eh siala….”

Habis kencing, sepah dibuang.

Setelah itu, pemandu tersebut menutup kembali pintunya.

Meninggalkan kesan teritori barangkali.

Ayin, selaku saksi adegan tersebut, menyifatkan pemandu tersebut sebagai ‘pengotor’ dan ‘pembawa penyakit Wuhan’.

Luahan wartawan: JIJIK! Simpan jer lah kencing tu dalam botol. Kenapa kena tuang kat roadside macam gitu?? Ye kita faham mungkin susah nak cari toilet masa kayuh. Tapi kenapa pengotor sangat niiii…Nanti-nanti kan boleh buang kencing tu…Toksahlah reuse botol bekas kencing halaaaa susah lah korang ni…

Korang ada tak pengalaman tak tahan kencing? Apa solusi korang masa tu? Sila kongsi!

Jika anda mempunyai bahan sensasi, hubungi kami melalui Facebook OKLETSGO!